Obchodní podmínky

1. Všeobecná ustanovení

1. 1 Tyto všeobecné obchodní podmínky vymezují a upřesňují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, v souvislosti se zakoupením a využitím služeb, mezi poskytovatelem a zákazníkem, které jsou prezentovány na webu www.lesvsemismysly.cz (dále také jen web poskytovatele) a v rezervačním systému Reenio na adrese lesvsemismysly.reenio.cz (dále také jen rezervační systém)

1.2 Poskytovatelem je:
Silvie Hašlová
IČ: 22878670
Sídlo: Lipová 71, 751 14, Lipová
Vedená v evidenci: Magistrát města Přerova
Tel.: +420 776 806 005; e-mail: silvie@lesvsemismysly.cz

1. 3 Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s českým právním řádem. Vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (GDPR) a zákonem o ochraně osobních údajů (101/2000 Sb.).

1.4 V případě, neuvede-li zákazník v objednávce své IČO a fakturační údaje, bude na něj v rámci smluvního vztahu pohlíženo jako na spotřebitele a uplatní se dále také ujednání stanovená zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

1. 5 V případě, uvede-li zákazník v objednávce své IČO a fakturační údaje a zamýšlí nakoupit produkty a služby v rámci své podnikatelské činnosti, nebude na něj pohlíženo v rámci smluvního vztahu jako na spotřebitele.


2. Vznik smluvního vztahu

2. 1 Služby nabízené poskytovatelem včetně jejich cen jsou vždy podrobněji specifikovány na webu poskytovatele a v rezervačním systému.

2. 2 Smluvní vztah vzniká objednávkou nabízené služby, kterou lze uskutečnit výhradně prostřednictvím rezervačního systému dostupného také přes web poskytovatele. Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky potvrdí zákazníkovi její přijetí, a to na adresu elektronické pošty zákazníka.


3. Způsob úhrady3. 1 Jediným možným způsobem úhrady za poskytovanou službu zákazníkem je online úhrada prostřednictvím platební brány nebo prostřednictvím kreditů pořízených v rezervačním systému na webové adrese lesvsemismysly.reenio.cz. Účetní doklad za úhradu pořizované služby prostřednictvím platební brány nebo za nákup kreditů sloužících k úhradě poskytovaných služeb generuje automaticky rezervační systém.


4. Dodání služby

4. 1 Služby jsou dodávány v místě a termínu uvedeném v popisu dané služby na webu poskytovatele. Náklady na dopravu do a z místa poskytnutí služby nese zákazník.4. 2 Zákazník je odpovědný za případné škody způsobené sobě nebo dalším zákazníkům poskytovatele svým neuváženým či jiným chováním či za škody jím způsobené na majetku a zařízení prostor, jež poskytovatel užívá v průběhu konání služby.

4. 3 Zákazník je povinen při plnění služby poskytovatelem nenarušovat její průběh, přičemž za rušení je považován i pozdní příchod. Poskytovatel je oprávněn zákazníka vyloučit z účasti na službě či její části v případě, že zákazník narušuje její průběh nevhodným chováním. V případě vyloučení zákazníka z účasti na službě nemá zákazník nárok na vrácení již zaplacené ceny, a to ani její části.4. 4 Zákazník bere na vědomí, že všechny služby užívá na vlastní riziko. Poskytovatel neodpovídá za výsledky, které zákazník v souvislosti s poskytnutím služby zaznamená, ani nenese odpovědnost za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Zákazník bere na vědomí, že poskytovatel není psychologem ani psychoterapeutem a neposkytuje psychologickou péči ani zdravotní služby.


5. Překážky na straně zákazníka

5. 1 V případě uzavření smlouvy o poskytování služeb není v souladu s ustanovením § 1837 písm. j) občanského zákoníku možné od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodů, zákazník však má právo svou účast zrušit (stornovat) zasláním e-mailu na adresu silvie@lesvsemismysly.cz. Není-li s poskytovatelem dohodnuto individuálně jinak (např. účast náhradníka nebo účast kupujícího v jiném termínu,), má zákazník při zrušení účasti právo na částečné vrácení ceny služby takto:

30–15 dnů před termínem poskytnutí služby storno poplatek činí 25 % z ceny služby
14–3 dny
před termínem poskytnutí služby storno poplatek činí 50 % z ceny služby,
3 dny a méně
před termínem poskytnutí služby storno poplatek činí 100 % z ceny služby.

5. 2 Zaplacenou cenu poníženou o storno poplatek vrátí poskytovatel zákazníkovi do 14 dnů od oznámení zrušení účasti, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nedohodnou-li se smluvní strany výslovně jinak.

5. 3 Smluvní vztah mezi zákazníkem a poskytovatelem končí dnem vypořádání závazků mezi zákazníkem a poskytovatelem.


6. Překážky na straně poskytovatele

6. 1 V případě zrušení služby z důvodů na straně poskytovatele (např. nemoc) oznámí poskytovatel tuto skutečnost neprodleně zákazníkovi.6. 2 Není-li s poskytovatelem dohodnuto individuálně jinak (např. účast náhradníka nebo účast kupujícího v jiném termínu) vrátí poskytovatel zákazníkovi zaplacenou cenu do 14 dnů od oznámení zrušení služby, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nedohodnou-li se smluvní strany výslovně jinak.


7. Vyšší moc

7. 1 Poskytovatel si vyhrazuje právo provést zrušit službu v případě velmi nepříznivého počasí, které neumožňuje její bezpečné poskytnutí (např. silný vítr či silný mráz). Zákazník o této skutečnosti bude informován nejméně dvě hodiny před plánovaných začátkem služby.

7. 2 Není-li s poskytovatelem dohodnuto individuálně jinak (např. účast kupujícího v jiném termínu) vrátí poskytovatel zákazníkovi zaplacenou cenu do 14 dnů od oznámení zrušení služby, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nedohodnou-li se smluvní strany výslovně jinak.

7. 3 V případě neposkytnutí či předčasného ukončení služby z důvodu jiných zásahů vyšší moci (např. války, občanské nepokoje, vyhlášení výjimečného stavu, omezení činnosti poskytovatele dané změnou legislativy nebo závazným nařízením či opatřením orgánů veřejné správy) nemá poskytovatel vůči zákazníkovi žádné povinnosti ani závazky a zákazník ztrácí nárok na vrácení ceny zaplacené za poskytovanou službu.


8. Reklamační podmínky

8. 1 Zákazník je oprávněn v souladu s ust. § 1914 občanského zákoníku uplatnit svá práva z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li poskytnutá služba rozpor s jeho objednávkou. Reklamaci nebo stížnost uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně

po zjištění předmětu reklamace/stížnosti, a to e-mailem na silvie@lesvsemismysly.cz.8. 2 Poskytovatel je povinen zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace; a později také potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace běží od doručení oznámení o uplatnění práva z odpovědnosti za vady poskytovateli.

8. 4 Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci, nejpozději však v 30denní lhůtě od jejího přijetí. Poskytovatel se zavazuje, že v případě, bude-li ze zákonem stanovených důvodů trvat reklamační proces déle než 30 dnů, podá zákazníkovi do 30. dne od přijetí reklamace informaci o průběhu reklamace.

8. 5 Poskytovatel zajistí adekvátní nápravu, např. náhradu služby účastí v jiném termínu, vrácením části nebo celé zaplacené ceny do 14 dnů ode dne, kdy zákazník uplatnil u poskytovatele příslušné právo z vadného plnění., event. jiným způsobem dle dohody se zákazníkem.

8. 6 Reklamaci nelze uplatnit jen z toho důvodu, že služba nesplnila subjektivní očekávání zákazníka, ale musí se jednat o vadu.


9. Ochrana osobních údajů

9. 1 Podmínky poskytovatele týkající se zpracování osobních údajů jsou zpracovány v samostatné části s názvem "Zásady zpracování osobních údajů" a jsou dostupné na webu poskytovatele a v rezervačním systému.

9. 2 S těmito podmínkami je zákazník povinen se seznámit při objednání požadované služby a svým objednáním nabízené služby poskytovatele s těmito podmínkami souhlasí.


10. Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů

10. 1. Má-li zákazník k uzavřené smlouvě, jejímu plnění či činnosti poskytovatele nějakou stížnost, může Poskytovatele kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto obchodních podmínkách.

10. 2. Dozor nad dodržováním povinností poskytovatele vyplývajících z právních předpisů
vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, příslušný živnostenský úřad a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů); i na tyto orgány se lze s případnou stížností obrátit.

10. 3 Případný spor mezi poskytovatelem a zákazníkem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud je zákazník spotřebitelem a z uzavřené smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi ním a poskytovatelem spor, má zákazník právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČ: 00020869. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz). Zákazník může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr.


11. Závěrečná ustanovení

11. 1 Tyto obchodní podmínky jsou platné od 20. 11. 2024 a závazné pro všechny služby poskytované podle těchto podmínek.

11. 2 Změnu těchto obchodních podmínek lze uskutečnit pouze písemnou formou a nevztahuje se na již uzavřené smluvní vztahy.

11. 3 Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení obchodních podmínek nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních podmínek.

Vytvořte si webové stránky zdarma!